onsdag 10 juni 2009

Små har blivit stora

P tillfrisknade, yngste sonen gick till dagis och jag fick sova till halv tio när tre personer ringde samtidigt.

Åkte och jobbade på andra jobbet, läkarbesökade, fikade på ett så supertrevligt ställe att jag bestämt skulle vilja öppna filial, småshoppade och studentfirade. Så bra så!

Men gladast är jag för:
1 - kompisen som jag skrattar och tänker med. Vi drack så gott te idag också.
2 - att jag fick träffa några kompisar på Ps jobb som jag inte har sett på länge
3 - att jag gick på studentfirandet och träffade både henne och honom och deras barn. Det var bra från början till slut, trots att vi inte träffas så ofta. Jag blev så glad av att känna att hon finns där, att han ville prata, att dottern är så söt och trevlig och att sonen är rar och ville prata och lyssnade.

Så - tack för idag!


Inga kommentarer: