måndag 7 april 2008

Efteråt

Äh, men det var en trevlig dag idag på jobbet. Alla var glada efter fredagens upplyftande fest. Hoppas det fortsätter så!

Och sen träffade jag en gammal vän utanför McDonald's. Vi var båda (fast alla tre, han hade sin dotter med sig) på väg till Hammarbys marsch från Björns trädgård till Söderstadion. Den som är varje år i samband med säsongsstart. Vi möttes upp av man och son på cykel. Sen vann Bajen med 5-3. Långsam första halvlek, men det blev bättre.

Konstigt det där med kompisar som lite mot ens vilja försvinner ur bilden. Den här har (eller hade?) jag dessutom nån sorts förtroende för, annars skulle han inte varit mina äldre söners fadder. Tyvärr har det slarvats en del med kontakten där också. Inte mitt ansvar tycker jag. Men än är det inte försent. Han fick adressen till amerikasonens blogg.

Inga kommentarer: