onsdag 5 december 2007

Slagen med vinst!

Det är så jag ser ut. Som vore jag slagen. Svullet öga. Men det är ju bara en liten eländig ögoninfektion som skojar med mig. Har stannat hemma idag. Av fåfängeskäl. Så? Äh, det var faktiskt rent smärtsamt tidigare idag också. Sved och hade sig. Är snuvig också.

Det är ju så - att kroppen slappnar av och då dundrar den ena åkomman efter den andra in i det krashade immunförsvarsystemet.

Och på tal om att slappna av. Idag har vi beställt resa till Gran Canaria minsann. Hihi! Längtar! Maspalomas på Bamsehotell. Men yngste sonen är HELT ointresserad av att vara med i nån Bamseklubb. Det hade jag förutsett så jag bokade ingen sån plats åt honom. Jag hade grämt ihjäl mig om vi hade kommit dit och han hade stått där med sin Bamse t-shirt och Bamseryggsäck för 400 kronor ... på vår balkong. Och vägrat gå ner till de andra små barnen som glatt studsar omkring med främmande, utklädda människor. Jag tycker han är sund, jag! Däremot är ju syftet med att ändå bo på Bamsehotell att det faktiskt finns andra barn att leka med i poolen och så.

Pool! Sol! Sand! Hav! Promenad!

Inga kommentarer: