onsdag 7 mars 2012

Vem tror?

Vem tror att symaskinen fortfarande står framme?
Vem tror att jag har lämnat kattutställningsgrejerna därhän på obestämd framtid? (Äsch. Det blir nog nåt gjort ikväll)
Vem tror att jag har fått tillbaka mina köldutslag? (Tack???)
Vem tror att jag lobbar för nytt jobb internt? (Internkommunikatör, minsann. Kommer bli skitbra! Ska inom kort skicka mail med argument till VDn och HR-chefen! Har mailet ute för granskning hos gamla chefen. Han återkommer imorgon. JAG ÄR SÅ BRA! Idag ...)
Vem tror att jag är hungrig som en varg och ser fram emot att äta såna där goooda små starka chorizos med cole slaw?
Vem tror att jag är kvar på jobbet?
Vem tror att jag är inne i en period av groteskt mycket TV-tittande? (Ikväll väntar inspelat avsnitt av det där klädprogrammet med Heidi Klum, Mästerkocken och ny serie med Kjell Bergkvist som reser runt Asien och äter mat)
Vem tror att det är dags att gå hem?

Ja. Om du tror allt det här så kan jag bara gratulera - du har rätt!

Inga kommentarer: