tisdag 10 april 2012

Planering

Har många bollar i luften just nu.

Är ledig, till att börja med. En hel dag att göra vad vi vill på, yngste sonen och jag. Vi går därför på bio. Ska se en film som heter Lorax "som är gjord av skaparna bakom Dumma mej" som sonen käckt informerade mig om. Den börjar 13.50. Det betyder att vi ska åka härifrån senast 13 för att hinna hämta biljetter och köpa frukt på Hötorget innan filmen börjar.

Och jag ska duscha. Sonen ska käka tortellinis. Jag måste ringa maken för att kolla om de franska kusinerna kanske har kommit hem till svärfar och om vi kanske skulle ta och förlänga sonens påsklov tillsammans med dem i några dagar. För då kan jag åka med honom till Bro, lämna honom där och sen åka hem igen. Men då ska e väska packas innan vi går på bio också.

Herregud? Vad gör jag här? Borde vara på väg eller nåt.


Inga kommentarer: