lördag 21 april 2012

Dagen efter

En slödag! Så skönt att inte göra ett skit. P och yngste sonen är på filmvisning. En av pojkarna i fotbollslaget råkar ha en regisserande pappa som filmade under ett fotbollsläger i vintras. Nu är filmen färdigklippt och idag är det "premiär". Skojigt. Men jag missar/slipper. Behöver nog inte ha väldigt dåligt samvete eftersom det egentligen är barnen som är i fokus ...

Men kanske borde jag bry mig mer.

Hur som helst. Jag sov till halv ett. Katten också. Och det var toppen! Vaknade tre timmar efter sänggåendet och var väldigt törstig. Så glad att jag slapp gå upp då. För vägen till vattnet var typ yr.

Jaja. Tur det inte händer så ofta.

Fotograferade på festen (jag var liksom officiell fotograf). Nu har jag laddat ner bilderna och tittat på dem. Efteråt satt jag med ett stort leende på läpparna.

Undrar om det kanske matdags snart? Matschemat är rubbat, men det löser sig.

Inga kommentarer: