söndag 29 april 2012

Kul-tur

Det började i torsdags efter jobbet. Då signerade Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren den andra delen i trilogin som började med Cirkeln. Nu har boken Eld kommit och eftersom Kattfröken hade koll på att det var signering i kompisen som bor långt åt helvetes bokaffär, så hängde jag på. Läste ut boken i morse.

I fredags var det Flashmob på Sergels torg med Kulturskolan. Inte på långt när så coolt som det med Bounce och Michael Jackson tribute, men i alla fall.

På tisdag ska jag på balett på Operan och på torsdag är det Artist Talk med en fotografkompis från förr på Fotografiska. Känns bra, det här! Gillar intrycken från så olika ställen. Det får mig att känna mig levande.

I morgon jobbar jag. Hoppas att yrseln jag har haft idag går över. Med en god natts sömn så ...

Inga kommentarer: