lördag 21 april 2012

Endast katten är vaken

Toast och påskmust senare. Samt Fibes, oh Fibes! Gilla!

Men. Jag måste tillägga att varken toast eller påskmust ingår i LCHF-kosten. För i helvete. Fibes, oh Fibes är okej dock. Kan till och med rekommenderas. Eller ...!

Jag har varit på personalfest. Iklädd det mest rosa nagellack. Turkost linne. Orange Reebok. Vita benvärmare (tack kattfröken!). Svart klänning och svarta tights. Och, hallå - rosaorange tröja. HM. Thanks! Ja. Man fick klä ut sig i 70-, 80. 90- eller 00-tals käder. 80-tal för mig då.

Nu är jag trött. Mellansonen sover nästan.

Och jag har amazing stories att förtälja. Om jag inte hade munkavle.

P och yngste sonen är hemma hos svärfar med sambo. Träffar franska kusinerna. Heja!

Och jag? Jag ska gå och sova!

Måste bara lyssna på Fibes, oh Fibes!



Inga kommentarer: