tisdag 6 november 2007

Långtbortistan

Ända borta vid S:t Eriksplan ligger en bra restaurang som jag verkligen MÅSTE komma ihåg när nån vill ha tips om schysst ställe att äta på. Lilla Pakistan. Härligt! Eller ja - härligt och härligt? Men väldigt gott! Bra service, god mat och trevligt sällskap! Gamla arbetskamraterna hade kommit på att dit skulle vi gå. De är inte gamla, arbetskamraterna, men före detta. Det känns inte riktigt som jag fick till det nu heller va? Anyway ...

Det är trevligt att ses emellanåt.

Nu är jag bara trött och ska upp tidigt som attan i morgon. Extrajobbet kallar. Tjoddelarihoo!

Klockan 10 ska jag ha samtal med chefens chef om vårt samarbete. Illavarslande? Har lite ångest eftersom han är en aning ... lynnig. Jaja. Jag tror att vi respekterar varandra så det ska nog gå bra. Jag är nog nojjigare inför detta än jag önskar, inser jag. Huä!

Min syster har förresten kommit in på polishögskolan - DET är roligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

How´s it?
Greetings from wintery Nadendal, we got some snow last Saturday..
All fine here, though miss Joburg weather!
Keep well and drop me a line when u have time! velttosaara@hotmail.com