lördag 2 juni 2012

På agendan

Idag har vi varit på kattutställning och det gick ju bra. Nu har vi en Champion i familjen. det innebär att hon har blivit certifierad på tre utställningar. Imorgon på börjas vägen mot att bli internationell champion (då ska man ha tre certifieringar i minst två länder (alltså - två i Sverige och ett "nån annanstans" = Norge i de flesta svenskars fall). Vi får väl se om vi ids. Det är ju inte så viktigt. Men ganska skoj!

Så har jag läst ut en bok. De ickesynliga. Den var intressant. Det var längesen jag funderade så mycket på allt möjligt medan jag läste. På ett bra sätt. Inte distraherat eller så.

I morgon ska vi alltså ställa ut katten igen. Samma ställe som idag. Sen måste jag nog tvätta lite eftersom jag ska på jobbresa till Paris på onsdag eftermiddag.

Nu är den stora frågan - en kopp te? Eller inte? Börja på en ny bok när jag nu väl har hamnat i nån sorts läsmood. Spänningen är oerhörd. Inom tio minuter vet jag.


Inga kommentarer: