fredag 18 maj 2012

Sista rycket

I mrogon bär det av! Vi åker till New York. Underbart! Verkligen! Underbart!!! Tvättar inför resan. Packar i slow motion och har just bokat plats på restaurang. Nu har vi två restaurangbesök inplanerade. Och det känns bra!

Har kollat väderleksrapporten och det verkar som det kommer regna litegrann. Vad är det man brukar säga? Det finns inget dåligt väder blabla ...

Just när jag sitter och skriver det här, så ringer amerikakompisen! Nu är jag så laddad att jag typ darrar. Typ darrar ... Nu längtar jag så mycket att jag knappt kan bärga mig. Men det är ju ingen idé att åka till flygplatsen redan nu.

Vi ska bo första natten hos henne och hennes lilla familj. Tjohoo, vad trevligt det ska bli! Jag har köpt allt hon önskar, kompisen, inklusive Violtablettask. Men inte kunde jag köpa bara en ask. Nejnej. Hon får en hel låda. 30 askar! Och wettexdukar. För det önskar hon sig också.

Nu ska jag sluta för yngste sonen hänger över axeln och vill ha datorn. Han har visst inte fattat att han kommer få ha den i flera dagar utan konkurrens.


Inga kommentarer: